Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op albufeira.startpagina.nl

oude gedeelte/ strip?

Astrid
20 Jan, 2006 09:18

Hallo, kan iemand mij vertellen of je beter dicht bij het oude gedeelte van albufeira kan zitten of beter dichtbij de strip? waar is meer te beleven?

Ashley
21 Jan, 2006 11:06

ja dat is meer wat je zelf leuk vind…Op the strip zijn allemaal barretjes, kroegen etc. daar zitten over het algemeen ook meer jongeren. In het oude gedeelte is het heel gezellig vind ik, daar heb je ook een leuke feestcafe: Bloopers! maar als je een paar dagen in het oude gedeelte hebt gezeten heb je het wel gezien dus ik denk dat je sowieso wel én in het oude gedeelte én in het nieuwe gedeelte (the strip) te vinden bent…Veel plezier en fijne vakantie!

anne panne
13 Feb, 2006 20:56

Heey ik zelf ben 15 en ik was van de zomer in het oude gedeelte

zelf vond ik het oude gedeelte inderdaad veel gezelliger er komen ook veel portugezen enzo.

we zijn ook naar the strip geweest maar dat was egt allemaal heeeeel toeristisch maar je kon wel leuk uitgaan …

Maarja het is inderdaad maar net waar je van houdt

veel plezier Groetjes van anne

marloes
15 Feb, 2006 19:43

hallo

zelf was ik van de zomer in het oude gedeelte. dit was heeel erg gezellig. met de taxi ben je binnen 5 minuten in het nieuwe gedeelte(strip) en dit kost heel erg weinig.

het maakt dus niet zoveel uit. veel plezier alvast.

groetjes

Sjef
20 Feb, 2006 13:21

Veel hotels liggen tussen de strip en het oude centrum. Ik denk dat gewoon de strip en het oude gedeelte zn charmes heeft om uit te gaan. Alletwee zijn goed bereikbaar met de taxi of het toeristentreintje.

Fijne vakantie

http://www.chefdetattoo.nl/